Morning

2015-09-08 @ 06:03:00 Min vardag
Godmorgon! 
Idag gick inte allt riktigt som tänkt.. Jag kom upp lite senare än jag hoppats på och planerat men det hindrade inte mig från att slöa och ta det lugnt. Så mot slutet av min morgon fick jag stressa en del då jag på en kvart skulle hinna med en hel del. Dock inser jag påväg till bussen när jag går med väskan på axeln, jackan i armvecket, resväskan i handen och en macka i den andra att "vafan?! Bussen går ju inte kl 6, det är ju jag som ska gå hemifrån då?!" Hahah.. Så jag blev lite för tidig istället och hade alltså inte alls behövt stressa sådär.. Men men, bättre för tidig än för sen.
 
Idag väntar i alla fall ett par timmars skola, sen flyttar jag in hos Adde för veckan, där av resväskan ;) Dom åker till Skåne på torsdag så då får jag låna lägenheten (hur nice?!) och imorgon ska vi iväg på aktivitetsdag i Nacka med skolan så för att underlätta packade jag en stor resväska och flyttar in där redan idag :) Vad gör ni idag? Puss! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback