Morning

2015-09-03 @ 09:27:02 Min vardag
Godmorgon! 
Har ni sovit gott? Jag sov som en stock inatt och fick sova ut ordentligt idag vilket var jätteskönt. Jag har dock åkt på en förkylning igen. Igår trodde jag att det var den här "gravid-täppan" som blivit lite kraftigare bara men i morse vaknade jag upp och kunde knappt andas, haha! Både nyser och hostar lite för mycket också för att kunna kalla mig själv frisk men jag hoppas inte det håller i sig allt för länge eller blir värre än såhär.
 
I vilket fall som helst så spenderar jag idag min dag hos Adde. Vi ska väl inte göra mer än att kolla på nån bra serie och bara ta det lugnt. Jag ska även försöka få en skoluppgift klar samt fixa lite med bloggen men mer planer än så har jag inte idag, haha. Jag spendrar natten där inatt också för att slippa åka hem och för att utnyttja min sovmorgon lite extra imorgon, det är så skönt att bara ha en halvtimma till skolan istället för nästan 2h. Vad gör ni idag? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback