Sängkläder till D

2015-09-09 @ 19:08:00 Sponsored posts
 
 
Jag sitter och kollar efter lite fina sängkläder till D's spjälsäng just nu. Nu har jag visserligen köpt två bäddset redan men jag lär nog köpa några till. HÄR hittar ni några av mina favoriter som jag tittat ut (dom ovan), speciellt det med kronorna på älskar jag! Jag får verkligen inte nog av att shoppa till min lilla prinsessa och nu när spjälsängen är uppe också längtar man lite extra mycket tills dagen hon är här. Tycker även att ett par lite extra fina sängkläder gör känslan ännu starkare och vad är bättre än ett välinrett rum? Jag tror absolut att påslakansettet med kronorna och det med prickarna på kommer att beställas hem inom kort, helt underbart söta är dom ju!
 
Barnparadiset.se erbjuder inte bara superfina sängkläder utan även en hel del annan inredning till bebisrummet. En till sak jag funderat på om jag ska skaffa till D's säng är en sänghimel. Hur fina är inte dom? Det känns nästan som något jag verkligen måste ha, haha! HÄR hittar ni min favorit!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback