School

2015-09-10 @ 13:23:20 Min vardag

Hellooo! Vad har ni för er? Jag har egentligen precis slutat skolan men sitter kvar en liten stund i mediasalen för att få en skoluppgift klar. Är ju så underbart att jobba i Photoshop på våra iMac's, tycker det är rätt stor skillnad från att jobba med det i Mac booken, faktiskt. Så jag tänkte passa på att sitta kvar lite idag i och med att jag nu har Addes lägenhet och slipper passa någon buss hem. SÅ skönt!! 
 
Jag har i alla fall bara haft två lektioner idag och kände att min dag slutat betydligt mycket bättre än hur den startade. Vet inte alls varför men kände mig inte alls på topp i morse, men jag unnade mig en god latte pga. det och nu mår jag faktiskt betydligt mycket bättre och känner mig på riktigt plugg & jobb humör, haha! Hur mår ni idag? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback