strul..

2015-09-13 @ 22:43:56 Min vardag
Hej mina fina! Ser att många av er inte lyckats hitta hit nu i och med allt strul med min domän..
Jag hoppades ett tag på att det skulle bli en snygg och bra övergång men istället har det strulat till sig ordentligt. Jag har tidigare bara haft en domän hos citynetwork där man även kan köpa webhotell, men jag ville köpa webhotell hos misshosting.com istället och var därför tvungen att göra en domän-flytt. Det kan ta upp till 48h men när det nu gått 3 dygn sen jag påbörjade flytten så var jag tvungen att kontakta kundtjänst i morse innan jobbet. 
 
Men då jag var tvungen att rusa iväg ner till kaffét så hann jag inte få den hjälp jag behövde så nu går jag egentligen bara och väntar på att det ska lösa sig och att flytten ska gå igenom. Jag tror att allt ska va fixat nu så att min domän ska pekas mot misshosting nån gång under morgondagen. Då ska bara den nya bloggen byggas och sedan är allt klart. Ledsen för allt strul, jag hoppas verkligen på att vara tillbaka som vanligt igen så fort som möjligt! Det här blev inte alls som tänkt ju. 
 
Hoppas i alla fall att ni haft en helt fantastisk helg, min har tyvärr vart mindre rolig med en massa gravidsmärtor och krämpor. Får hoppas på att veckan bjuder på bättre dagar. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback