2,5 h

2015-09-02 @ 12:22:00 Min vardag

Från min & Nävas shoot häromdagen. 
 
Hej fina ni! 
Hoppas ni haft en bra morgon. Min började jättebra och jag kände verkligen att det här kommer bli en bra dag, trots att håret inte alls vill hålla sig stylat i det här vädret, haha! ;) Men väl i skolan lyckades jag till att börja med dra sönder mina nylånstrumpbyxor och nu fick vi även beskedet att våran 2,5h långa lektion blev inställd. Så nu står det mellan att sitta och jobba lite med bloggen eller tvinga med Gabbi in till stan för en mysig fika och lite girlstalk. (Sistnämnda låter ju mest lockade just nu känner jag) Vad är bättre än en fika med bra sällskap i det här mysiga ruskvädret? (Det jag nämnde i mitt förra inlägg kanske, haha men det är ju inget alternativ just nu.)
 
Har ni några roliga planer idag? Jag ska iväg efter skolan så lär inte komma hem förrän rätt sent ikväll. Vi hörs då, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback