Work at Waynes

2015-09-16 @ 10:14:00 Min vardag
Godmorgon darlings!
Allt bra med er? Jag var hemma från skolan igår ju och kom äntligen igång med nya bloggen!! Det är lite struligt och inte det lättaste jag gett mig in på kanske men gud vad kul det är! Utmaningar är ju alltid bra ;) Jag tror det kommer bli sjukt bra såfort det är klart. Idag bestämde jag mig för att gå till skolan, trots att jag knappt kunde stödja på mitt ben i morse när jag vaknade pga. höftsmärta. Det känns betydligt mycket bättre nu i alla fall så att gå till skolan var nog ett bra val. Nu sitter jag på waynes i Liljeholmen och fördriver lite tid innan jag ska dra mig vidare till skolan och möta upp mina vänner för lunch. Jag ska passa på att jobba lite med bloggen och få gjort lite nytta. Vad gör ni idag? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback