Pink in Stockholm

2015-04-30 @ 15:15:00 Min vardag
Lite bilder som jag och Näva fotade i Kungsan förra veckan
 
Hej på er! 
Hur har ni det? Har ni fortfarande skola eller är ni hemma och förbereder er för kvällens roligheter? Själv sitter jag fortfarande i skolan, som sagt slutar jag tyvärr inte förrän så sent som klockan 5 idag men tror min kväll kommer bli väldigt lyckad ändå när jag väl kommer hem. 
 
Vi har medieproduktion just nu vilket i vanliga fall är superroligt men idag är tyvärr bara jag och en till från min grupp här och då vi skulle filmat till våran reklamfilm som vi håller på med just nu så gick tyvärr inte det så istället sitter jag och fixar lite bilder, skriver på en engelska rapport och har precis gått och köpt en god macka då jag inte hann äta nån lunch idag. Ha en grym fortsättning på dagen, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback