Beginning of the end

2015-08-19 @ 08:24:00 Min vardag
Godmorgon! 
Igår fick jag en sån himla bra dag och jag känner mig helt och hållet utvilad och förberedd inför idag. Nån mer än jag som börjar skolan idag? Jag fixade i alla fall min systers naglar igår och efter det tog jag en mysig promenad med Julia. Efter det somnade jag fort och sov som en stock. SÅ skönt! Idag vaknade jag tidigt och har därför bara tagit det lugnt nu på morgonen. Jag åker inte förrän 11 så det känns som jag har halva dagen på mig att göra mig iordning, haha! Så jag har passat på att göra en stadig frukost och tagit en lång, varm dusch. Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag hittar på men jag lär nog stanna kvar i stan ett tag. Vad gör ni idag? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback