Early morning

2015-08-25 @ 05:42:39 Min vardag
Godmorgon! 
Hoppas ni sovit gott. Jag somnade himla tidigt igår, troligtvis pga. att jag sovit så dåligt under helgen. Jag somnade dock med alldeles för mycket tankar och oro, ångesten har börjat krypa sig fram mer och mer nu också så jag kan väl inte mer än att nästan längta lite till mitt Bup möte imorgon. Det är mitt första efter en lång sommar utan dessa möten. Det var på ett sätt jätteskönt med ett litet break, jag hatar verkligen att sitta där och prata om.. ja, vadå? Vad ska man prata om? Det är så himla jobbigt, jag vill aldrig riktigt öppna upp mig helt, inte ens för min psykolog där på bup. Men på samma gång ska det bli skönt att få komma tillbaka nu igen, jag brukar ofta må lite bättre efter ett möte. Ibland mår jag sämre efter ett möte och allt känns tyngre än innan men oftast mår jag nog lite bättre. Så imorgon hoppas jag på det bästa och så inleder jag min sista termin hos dom. 
 
Idag väntar skola, lite shopping och sedan en fika med sällskap. Mitt huvud mår inte allt för bra idag men jag hoppas det blir bättre under dagen. Förhoppningsvis mår jag bara såhär just nu för att jag fortfarande inte är van med att gå upp vid 4 igen. Vad gör ni idag? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback