En bättre dag

2015-08-31 @ 21:19:28 Min vardag
Haha, såhär glad kan man va när man fotar med Näva ;) En liten sneakpeak från våran shoot idag. 
 
Hej på er!
Vad har ni gjort idag? Jag har ju haft fullt upp hela dagen. När jag kom hem och fått i mig lite lunch förut så satte jag igång med att bygga ihop D's spjälsäng (som det förresten blivit lite problematik med, men ska kolla med mamma vad hon tycker vi ska göra..) och direkt efter det var det bara att göra sig iordning. Jag blev sen upphämtad av Näva som jag nu spenderat kvällen med. Jag är helt slut så jag tänkte bara hoppa in i duschen nu och sen gå och lägga mig på en gång. Jag börjar inte skolan förrän vid 12 imorgon men trots det måste jag upp tidigt tack vare att bussarna härifrån går så extremt dåligt efter kl 8. Så det blir en lång dag imorgon trots att skolan inte består av så många lektioner. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback