Hejdå Göteborg!

2015-08-16 @ 11:31:23 Göteborg 2015
Lite blandade bilder från dom senaste dagarna i stugan. 
 
Som ni märkte har jag vart lite off nu dom senaste dagarna och det berodde helt enkelt på att vi, som sagt, inte haft nåt internet där nere och att jag hela tiden behövt internetdela med mobilen. Det drar ju en del internet och tillslut blir det sådär segt att man bara slår igen datorn av ren ilska och öppnar den inte igen på hela resan. Haha! Okej, riktigt så illa var det kanske inte men efter ett tag, när det tog ca 20 min att ladda upp en bild, så gav jag upp och använde bara datorn till att kolla på one tree hill innan jag skulle sova. Men kameran har används hyfsat flitigt i alla fall, som ni kanske ser.
 
Vi har under dom senaste dagarna bara legat hemma i stugan och tagit det lugnt, vi har vart hos mammas kusin och våra sysslingar där vi ätit middag och umgåtts, vi har vart på Ullared och shoppat (ska visa all min shopping från resan i enskilda inlägg senare), vi har badat massa jacuzzi, jag har cyklat flera km och köpt Thai mat pga. craving och jag har brännt mig i solen. Kanon väder har vi haft och jag har absolut ingenting att klaga på. Hela denna vecka har vart helt super och det var precis vad jag behövde såhär innan skolstarten. Nu har jag även ett par dagar här hemma för avkoppling och sådant innan jag åker upp till Stockholm för skola igen. Tack för den här gången Göteborg och världens bästa stuga, förhoppningsvis kommer vi tillbaka nästa år igen!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback