last of last

2015-08-18 @ 10:50:59 Min vardag
Godmorgon! 
Idag går jag in på min sista dag på mitt sista sommarlov och det känns faktiskt helt okej. Det ska bli rätt skönt att komma tillbaka till vissa rutiner, det ska bli kul att få träffa alla igen och det ska bli himla skönt att få sätta igång det sista året. I Juni är det min tur att ta studenten, hur sjukt?! Vad galet det känns, det känns som jag precis började 7an typ, haha.. Och om 4 månader har jag en bebis hemma också, hallå hur sjukt är inte det?? Gud, tiden går så extremt fort.. Nästan lite för fort ibland ;) 
 
Jag har i alla fall fått mycket gjort nu bara på morgonen. Jag har både hunnit äta en god frukost, vart nere på stan och solat, tagit en varm skön dusch samt tagit fram en outfit till imorgon. Nu ska jag skicka iväg lite mail, lägga på ett sista lager nagellack på mina naglar som jag igår kortade ner och filade till en del efter att dom var klara. Så ska bara lägga sista touchen liksom, haha ;) Annars blir det en lugn dag idag, har som sagt lite jag behöver få gjort men efter det står bara massa vila och mental förberedelse på schemat. Vad hittar ni på idag? När börjar ni skolan igen? 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback