Liseberg

2015-08-10 @ 23:12:00 Göteborg 2015
ÅH vilken bra dag vi haft!
Vi har bara strosat runt på Liseberg hela dagen och åkt lite smått & gott, ätit massa onyttigheter och bara njutit av en bra dag. Lite skillnad på detta och våra tidigare besök måste jag säga (då syster inte ens är med i Göteborg i år utan är på konfaläger samt att mormor ej var med som hon brukar) men vi hade det himla bra ändå, om inte bättre? Jag är inte den som egentligen är rädd för att åka saker, jag åker gärna allt, men med tanke på att jag är gravid så får jag inte. Min ena bror är för liten/för kort och min andra bror ville inte åka värstinggrejerna själv, så vi åkte mest med lillkillen. Det gjorde inget för min del i alla fall, jag tyckte det var rätt mysigt. Vi köpte även såna där "Fem-kamps-häften" och tävlade mot varandra. I slutet av dagen blev det lika mellan pappa & Gustaf (min äldsta lillebror) och mamma hamnade på en tredje plats. Jag och lillkillen hamnade på en sista plats med 0 poäng, haha! Men vad gör det? VI hade himla kul ändå! Nu ligger jag i sängen, helt utslagen och har ont i hela kroppen, så nu ska jag sova och vila upp mig inför imorgon. Då står shopping på schemat! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback