Nails n' stuff

2015-08-17 @ 19:22:00 Min vardag
Hej på er!
Hoppas ni haft en bra dag. Min har vart lugn men effektiv. Jag har fått gjort allt som jag skulle få gjort och jag har även hunnit fixa mina naglar. Är inte helnöjd så ska lägga mig och fila lite på dom nu till ett avsnitt av one tree hill och så får jag fixa den sista touchen imorgon. Längtar så mycket tills gelen kommer hem så jag kan börja bygga på riktigt, idag använde jag mig bara av depends bas och top gel som jag hade hemma. Gick okej men hoppas på bättre resultat när jag får hem dom "riktiga" produkterna. Idag beställde jag hem massa pynt och glitter också, dock var det oerhört lång leverranstid på dom så jag hinner nog göra några naglar innan jag får hem allt det där. Anyways, vad har ni gjort idag? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback