TGIF

2015-08-28 @ 05:47:23 Min vardag
Godmorgon fredag!
Gud vad skönt det ska bli med lite helg, fast samtidigt inte. Känns så skönt att äntligen ha fått komma igång med skolan och sådär, skolveckan gick nästan lite för fort. (Om man ens får säga så..? ;) ) Idag står i alla fall veckans sista skoldag på schemat och 2 av 3 superroliga lektioner. Eller ja, den ena är entrepenörskap vilket vi inte haft innan så jag bara gissar att det är en rolig kurs. Blev i alla fall himla exalterad när jag fick reda på att vi skulle läsa det i år. 
 
Ni kanske kan jag gissa vid det här laget vad jag gör just nu, hehe... (frukost + blogga = <3) Så snart ska jag springa och fixa det sista och sedan gå ner till bussen. Idag väntar faktiskt lite jobb efter skolan, tillsammans med min lillebror. Minns inte om jag sagt det, men jag fixade in honom hos oss på marsipangården i somras så det känns jättekul att få jobba lite med honom. Han är såå himla duktig och jag är världens stoltaste storasyster! Han gör grymt bra ifrån sig för att bara vara 14 år. SÅ kul att se ju! 
 
Hoppas ni får en bra dag, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback