Vi föräldrar

2015-08-29 @ 21:48:27 Min vardag
Nu avslutar jag denna långa dag med en bra tidning och lite te. 

Hej på er! Min dag har vart jättelång och kämpig känner jag, haha. 
Jobbet idag har vart superkul och dagen gick fort men jag var helt slut när jag gick därifrån, sådär helt galet slut. Nästan svimfärdigt slut, haha.. Kroppen pallar inte av den sortens fysiska ansträning längre. Men jag fortsätter kämpa på, ända in i Oktober. Jag och min chef bestämde idag att andra helgen i oktober blir min sista helg tillsvidare. Jag kanske hoppar in nån gång för nån annan om jag orkar eller sådär men det blir mina sista pass enligt schema då i alla fall och det känns faktiskt riktigt bra. En och en halv månad klarar jag av utan problem, sen tar jag lite "för-mammaledigt* innan bebis kommer ;) 
 
Efter jobbet i alla fall så åkte jag och pappa och hämtade ut ett paket (när resten som hör till har kommit så ska jag visa!) och sedan blev det lite tacomys, vilket för mig var oerhört välbehövligt, haha. Nu har jag precis suttit och fräschat till mina naglar och nu ska jag som sagt lägga mig och bara ta det lugnt med tidningen Vi föräldrar och en kopp te. Har ni haft en bra dag? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback