SORRY!!!

2015-03-06 @ 15:04:00 Min vardag
Bild från förra våren på mig och.... mig, haha ;) 
 
Hej fina ni! 
Jag är fullt medveten om att bloggen lider som fan just nu och jag är så så så ledsen för det. Jag känner bara inte att jag har varken tid eller ork just nu att lägga så mycket tid på bloggen och det gör verkligen ont att säga det, för det är verkligen inte så jag vill känna och ha det.. Jag vill kunna blogga och se det som nåt kul och som ett intresse vilket jag alltid gjort, inte som nåt jag måste göra. Jag tycker det är kul att blogga, det har jag som sagt alltid tyckt men just nu när jag inte mår som jag borde och vill osv. och inte alltid gör så himla roliga saker atm så har jag inte så mycket roligt att skriva om heller och jag vill verkligen inte förlora läsare pga. att bloggen blir tråkig.. 
 
Jag är väldigt öppen i bloggen, jag vet det, och det har jag självklart fått en del skit för då en del bara tror att jag söker uppmärksamhet men det gör jag verkligen inte. Jag vill öppna upp mig pga. att jag vill att dom som vill ska kunna följa min resa, bli motiverade och känna sig peppade att också ta tag i livet om man mår dåligt eller så. Jag vill att ni ska må bra och jag tror det kan hjälpa jättemycket att läsa om nån annan som går igenom samma saker och mår likadant eller liknande. Så ni som inte gillar det behöver självklart inte läsa och till er som uppskattar det jag skriver: TACK! 
 
Men jag vet, det kanske har blivit lite för mycket om hur dåligt jag mår osv. på senaste tiden och jag är ledsen för det men tyvärr så känns det som att allt bara blir värre och värre just nu och därför funderar jag på att istället ta en bloggpaus tills jag känner mig motiverad igen och känner att jag börjar må lite bättre igen. Det kanske blir ett par dagar, en vecka, några veckor eller några månader. Jag vet inte än och jag har heller inte bestämt mig än. Jag kanske börjar med ett par dagar och så får vi se hur jag fortsätter sen. Är det okej med er? Ta hand om er <3
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback