Big stuff coming up

2015-09-10 @ 16:44:41 Min vardag

weheartit
 
WOHO! Det går bara bättre och bättre för bloggen för varje dag som går nu. Ni blir bara fler och fler och jag får bara mer och mer bloggsug. Det är sååå roligt och jag vill nu göra nånting för att förbättra bloggen i och med att så många hittar hit osv. Jag behöver förnya mig, gå vidare, klättra lite högre upp igen och anta nya utmaningar. Jag vill göra nånting eget. Nya grejer är på G och när det börjar närma sig mer kanske jag försvinner härifrån ett litet tag för att satsa in i det sista och verkligen finslipa på det nya innan jag berättar vad det är. Spännande va? ;) Jag är supertaggad! Bloggandet och jag har ju ändå hållt ihop sen 2010 nu (wow, 5,5 år redan??) och jag startar ett helt nytt kapitel i mitt liv nu om ca 3 månader så det måste väl firas på nåt sätt? :D 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback