En helt perfekt första höstdag

2015-09-02 @ 22:48:00 Min vardag
Hej på er! 
Vilken bra dag jag haft idag. Jag åkte in till stan med Gabbi och Henke under våran håltimma och fördrev lite tid på espresso house, jag har spenderat massa pengar på kaffe och chai-latte idag och jag var faktiskt på en liten "dejt" efter skolan. Supertrevligt och precis vad som behövdes. En helgrym dag med andra ord, idag har jag verkligen invigt hösten på bästa sätt! Har bara gått och småmyst hela dagen. Men nu är jag helt slut.. Jag har, som ni kanske vet, vart vaken sen halv 4 imorse och klockan börjar närma sig 11 nu. Med andra ord har detta trötta preggo vart vaken alldeles för många timmar i sträck nu, haha! Ligger och nästan halvsover i skrivande stund så det är nog lika bra att stänga ner datorn nu och sova. Hoppas ni haft en superbra dag och att ni njuter av att det är September lika mycket som jag gör, haha! Nu ska jag mysa och somna tills D's mysiga sparkar och sova så himla gott. Puss & godnatt <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback