En lång dag

2015-09-05 @ 21:34:45 Min vardag
 
Hej fina ni! 
Hoppas ni haft en bra dag. Min har vart lång men bra. Jobbade med ett sånt bra team idag och vi har alltid så kul, så dagen gick jättefort och jag hade absolut inget emot att jobba idag. När jag kom hem hade vi moster med familj här och pappa stod och lagade god middag. Jag hann med att laga mina tre trasiga naglar innan middagen och har sedan hunnit att både städa rummet och duscha och göra mig fräsch med nyrakade ben, scrub samt noppade och trimmade bryn. Känns bra att ha fått gjort så mycket på så kort tid. Dagen har dock kännts jättelång känner jag nu, mitt hummör är inte alls på topp och minsta lilla ord från någon får mig att vilja spricka av ilska och irritation. Haha, dessa hormoner gör mig galen.. Så nu säger en trött och jättejobbig Emma godnatt! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback