Espresso house x2

2015-09-11 @ 15:17:00 Min vardag
Hej fina! Har ni en grym fredag? 
Min har faktiskt vart himla bra ändå. Jag försov mig, som ni kanske vet, i morse så min dag kanske inte startade på allra bästa sätt. Men skolan gick bra och när vi slutat gjorde jag och Krystian lite sällskap inne på Eh i stan medan jag väntade på pendeln. Nu sitter jag på Eh igen fast i Södertälje där jag nu väntar på mamma för att få skjuts hem. Jag sitter med en god vaniljlatte och tänkte faktiskt jobba med bloggen nu ett litet tag. 
 
PÅMINNELSE! Blir det strul med min domän så kommer ni in på bloggen via emmacjanson.blogg.se tills vidare. Tråkigt men det kommer vara värt det, haha! Bloggen kommer nås via min egna domän igen inom kort hoppas jag. I allra bästa fall strular det inte alls ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback