Friday

2015-09-04 @ 08:49:00 Min vardag
Två bilder från min och Nävas shoot. 
 
Hej och godmorgon! 
Hoppas ni sovit gott. Jag har sovit som en stock och känner mig mycket friskare idag. Inte helt bra men bättre. Känner mig inte lika hängig i alla fall. Jag har precis kommit ut ur duschen och ska snart sätta mig och föna håret. Dock börjar jag inte förrän vid halv 2 idag så jag ska nog bara sitta och ta det lugnt sen resten av förmiddagen. Kanske greja lite med bloggen, svara på lite frågor och ev. jobba lite med företaget. Jag har valt att jobba med företaget som gymnasiearbete (såå grymt eftersom jag då får med i princip allt vi hållt på med i skolan under åren media-mässigt så att säga) så jag tänkte att det kanske är lika bra att sitta och greja lite med det där ett tag nu när jag har så mycket tid över. 
 
Fredag idag (gud vad veckorna går fort!?), har ni några roliga planer för kvällen kanske? Jag ska bara åka hem och ta det lugnt och vila upp mig inför morgondagen som kommer bestå av jobb. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback