Just ordered - Posters från desenio.se

2015-09-11 @ 12:17:00 New in
Dessa helt sjukt fina posters från desenio.se beställde jag precis hem. Ett litet fint citat för mig och D (togehther is our favorite place to be) och lite annat fint som jag ska dekorera min vägg med. Tycker postern med citatet var så fint och passar så bra i och med att det bara blir hon och jag, tillsammans kommer vi ju vara starkast och tillsammans kommer vi klara allt. 
 
På desenio.se hittar ni även en himla massa andra fina tavlor, posters, affischer och annan inredning som är perfekt för att inreda rummet eller lägenheten med. Classy, clean och helt galet fina tycker jag. Dom erbjuder även allt detta till helt grymma priser och du kan få din leverans direkt hem till dörren om du så vill. Ännu ett plus är den korta leveranstiden. 
 
Vad tycker ni? Visst är dom fina? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback