L Ö R D A G

2015-09-05 @ 07:57:00 Min vardag
Foto: Näva Gunnarsson
 
Godmorgon lördag! Äntligen helg! 
Eller äntligen.. tycker jag knappt fått vänta nånting alls, veckan har gått så himla fort. Men nu är det lördag och jobb står på schemat. Hela helgen är fullbokad också så ingen tid för att bara ta det lugnt får jag tyvärr. Vilket jag verkligen känner att jag skulle behöva efter den här veckan. En riktig berg och dal bana har det vart...
 
Jag sitter just nu i köket med en kopp te och försöker ta vara på dom få lugna minuter jag får den här helgen. Ikväll när jag kommer hem har jag moster m. familj här, ett rum som ska städas och en Emma att fräscha till inför morgondagen. Min syster ska nämligen konfirmeras så vi ska iväg till kyrkan och sen har vi stora, tjocka släkten här hela eftermiddagen antagligen. Men det ska bli kul dock så ska inte klaga, är glad för min systers skull också. Jag konfirmerades för nu 3 år sen och det var nog en av dom roligaste sakerna jag gjort. (Lägret på Gotland och alla nya människor man träffade och lärde känna osv.) Jag hoppas hon haft det lika kul på sin lilla resa som jag hade. 
 
Vad gör ni idag? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback