Ny header och en livlig liten bebis

2015-09-01 @ 09:35:00 Min vardag
Godmorgon!
Vad tycker ni om den nya headern som jag fixade igår efter min och Nävas photoshoot? (Min fina fotograf hittar ni HÄR!) Jag är helnöjd men känns samtidigt som att det saknas nåt. Det kanske kommer nåt litet tillägg snart, vi får se. 
 
Vad gör ni? Sitter i skolan eller jobbar kanske? Jag börjar inte förrän vid 12 som jag nämnde igår och tydligen så funkar det att ta den senare bussen just idag vilket jag inte trodde igår när jag planerade min morgon. Skönt ju! Så nu på morgonen har jag bara tagit det lugnt och legat och myst till D's inte så längre små sparkar. Dom blir bara mer och mer tydliga och det känns mer och mer för varje dag som går typ. SÅ mysigt! Kan fortfarnde inte riktigt släppa att jag fick höra hennes hjärta igår också, det är som att det ljudet ekar i huvudet på mig och jag älskar det. Känns så bra att hela tiden få dessa tecken på att hon lever och mår bra där inne. Gud så jag längtar efter min lilla prinsessa <3 
 
Nu ska jag i alla fall äta upp min frukost och sedan dricka min latte till gårdagens avsnitt av idol som jag missade. Ha en bra dag, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback