This weekend!

2015-09-18 @ 09:42:00 Min vardag
Hej på er! Ledsen för att jag vart så frånvarande på sistonde men ni vet väl varför hoppas jag ;)
Det har gått väldigt fort att bli klar med den nya bloggen ändå, jag har suttit i alldeles för många timmar totalt kanske men det har ju ändå bara gått ett par dagar sen jag började med designen. Känns ju himla bra faktiskt! Vilken utmaning det vart dock! Det är ju självklart detta man lär sig av men ibland hade jag bara önskat att det vore lite lättare, haha! Men det kanske var för att detta var så nytt, jag kände mig så dum som inte fattade nåt och jag ville få klart det fort. Nu är det bara kul, jag vill typ inte släppa bloggen alls nu ju, jag vill bara sitta och pyssla med designen och lära mig mer haha! 
 
Tyvärr har väl många redan sett min process då många nu hittat hit via den i och med att det blev sånt strul med min domän och den flyttades över direkt till nya bloggen osv. Nu är det bara lite småfix kvar så i helgen börjar jag blogga igen! ÅÅh, så kul! Nytt och fräscht, finns det nåt bättre? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback